Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Έλενα Παπαρίζου - Θα 'μαι αλλιώς

Το νέο video clip της Έλενας Παπαρίζου

"Θα 'μαι αλλιώς"
Μουσική: DonK (Toni Mavridis, Niclas Ollauson, Per Liden)
Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Σκηνοθεσία: Μαρία Σκόκα


Στίχοι:

Τα πρωινά
μόνη ξυπνώ
τόση δουλειά
για να μην σε σκεφτώ
Ανοίγω το φως, παντού δυστυχώς
θα υπάρχεις σε νιώθω
Το παίζω τρελή, γιατί η λογική
όπως κι αν την πάρω άκρη δεν θα βγει
Θαμαι αλλιώς, αλλάζω εντελώς
πάω κόντρα στο φόβο
Θαμαι αλλιώς
πιο δυνατή
με βαρέθηκα, βαρέθηκα
θα λέω απλώς
στα δύσκολα, φέρσου φυσικά

Θαμαι αλλιώς, θα βγεις κι απτο μυαλό μου
για ναμαι εγώ ο εαυτός μου πια
Θέλω να βγεις, να χαθείς
κι όχι μέσα μου να ζεις
πριν σε μισήσω, θα σαφήσω
γεια, πάω να ζήσω...

Βράδια κενά
διψάω φιλί
γιαυτό κερνάω ποτά
και φλερτάρω πολύ
Μόποιον κι αν βγω, τι ψάχνω να βρω
αφού εσένα έχω χάσει
Μα ας ξεχαστώ, κι ας μην σε ξεχνώ
η ώρα να περνάει κάνω ό,τι μπορώ
Θαμαι αλλιώς, μαθαίνω διαρκώς
λέω κι αυτό θα περάσει
Θαμαι αλλιώς
πιο δυνατή
με βαρέθηκα, βαρέθηκα
θα λέω απλώς
στα δύσκολα, φέρσου φυσικά

Ζητάω πολλά,πολλά
Θέλω τη ζωή σου
Μα τελικά, λογικά
δεν θαμαι μαζί σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: