Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Πόσο άσχημη είναι η Μαρία ;

H Αγγελική Δαλιάνη εξηγεί πώς είναι να ζεις και να κυκλοφορείς σαν ρόλος.


Δεν σε ενόχλησε που έγινες γνω­στή ως Μαρία και αυτή έκανε υψηλά νούμερα, αλλά εσύ δεν φαινόσουν κα­θόλου και ποτέ;

Δεν με ενόχλησε. Μου άρεσε το παιχνί­δι αυτό. Και ο κόσμος ταυτίστηκε με αυ­τόν το ρόλο. Καμιά φορά ένιωθα άγχος, για­τί έπρεπε να δώσω ακόμη και τηλεοπτικές συνεντεύξεις ως Μαρία. Αυτοσχεδίαζα χωρίς σενάριο και έπρε­πε να απαντήσω σε κάθε ερώτηση. Όμως το concept της σειράς αυτής είναι να προ­στατευτούν κάποια πράγματα όσον αφο­ρά στην εμφάνιση. Εγώ, λοιπόν, θεώρησα πως δεν έπρεπε να βγω με τα γυαλιά και τα σιδεράκια να μιλάω ως Αγγελική.

Με τον καλό σου, τον Μάνο Παπαγιάν­νη, παίζετε μαζί στη σειρά. Δεν σου δημι­ουργεί εντάσεις αυτή η συνύπαρξη;

Δεν είμαστε καθημερινά μαζί στη δουλειά. Από άποψη χρόνου είμαστε και οι δύο πολύ πιεσμένοι, άρα πάλι καλά που βρισκόμα­στε, έστω στη δουλειά. Τον Μάνο τον ξέρω πολύ καλά, επικοινωνούμε, μου αρέσει που αυτή η επικοινωνία βγαίνει και στη δουλειά. Και πριν μπει στη δουλειά, είχε κάνει πάρα πολλούς ρόλους στο σπίτι, όπου με βοηθού­σε με τα σενάρια στις πρόβες.

Συγνώμη για την ερώτηση, αλλά μένε­τε μαζί;

Ναι. Άσε τις συγνώμες και σιγά το νέο. Τώρα πια όλος ο κόσμος το ξέρει. Από την πρώτη εβδομάδα προβολής της σειράς είχε μα­θευτεί. Και δεν το περίμενα. Μου ήρθε ξαφ­νικό όλο αυτό. Κάναμε γυρίσματα τρεις μή­νες πριν από την προβολή κι εγώ ήμουν πολύ προσηλωμένη στο ρόλο μου, ώστε δεν είχα σκεφτεί τι θα γίνει αν αρχίσει να προβάλλεται η σειρά. Δεν πήγαινε το μυαλό μου πως θα νοιαστεί κανείς για την προσω­πική μου ζωή και πως θα δίνω συνεντεύξεις. Εγώ ήθελα να μάθω τα σενάριά μου, να βρω ιδέες, να συνεργαστώ αρμονικά. Και ξαφ­νικά, την πρώτη εβδομάδα της προβολής, βλέπω να ασχολούνται με τη ζωή μου και τα 'χασα. Περίμενα να βγει η δουλειά μου, να δω τι κατάφερα καλλιτεχνικά τόσους μήνες και ξαφνικά με έβλεπα στις ειδήσεις και σε όλες τις εκπομπές. Μου ήρθε κάπως.

Τελικά αυτά τα δύο χρόνια σε έκαναν να ζήσεις σαν σχιζοειδής προσωπικότητα; Μισό Αγγελική, μισό Μαρία;

Λίγο. Ακόμη συνεχίζουν να με λένε Μαρία. Το συνήθισα κιόλας. Ήρθαν κάποτε κά­ποια ανιψάκια στο σπίτι και ήθελαν να δουν τη Μαρία. Δεν με γνώριζαν όπως ήμουν και ούτε τα λουλούδια που έφεραν δεν μου πρόσφεραν γιατί δεν τους έπειθα. Φόρε­σα τα γυαλιά της Μαρίας και τότε ανακου­φίστηκαν. Δεν ήθελα να τα πληγώσω. Μου έδωσαν και τα λουλούδια.

Από την συνεντευξή της Αγγελικής Διαλιάνη στο περιοδικό Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια: