Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Ο Κώστας Μιλά Ειλικρινά


Ποιος στέκεται εμπόδιο στην επανασύνδεσή του με την Κατερίνα Παπουτσάκη; Τι θα έλεγε στη Μάρω Λύτρα αν την έβλεπε μπροστά του;

Θεωρείς ότι η δημοσιότητα γύρω από τα προσωπικά σου έκανε κακό ή καλό στην καριέρα σου;

Από τη στιγμή που έκανε κακό στην ψυχή μου, έκανε κακό και στην καριέρα μου. Όταν ήμουν αγχωμένος για ένα δημοσίευμα, η πίεση που ένιωθα είχε αντίκτυπο πρώτα στο σπίτι και μετά στη δουλειά.
Με την Κατερίνα, όμως, το χειρίστηκες διαφορετικά και υπήρξε καλύτερη αντιμετώπιση από τα Μέσα.

Το χειρίστηκα διαφορετικά, γιατί ήμουν αποφασισμένος. Όποια φωτογραφία βγήκε τότε βγήκε γιατί το ήθελα εγώ. Τώρα πια μπορεί να είναι επιλογή μου να μη βγω από το σπίτι μου. Tότε όμως ήταν καταναγκασμός.

Τελικά είστε ξανά μαζί με την Κατερίνα;

Αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι ρευστά. Δεν μπορώ να σου πω ότι είμαστε σε σχέση. Επειδή μας φωτογράφισαν μαζί δεν σημαίνει κάτι. Θα μπορούσα να είμαι στο σπίτι της για χίλιους δύο λόγους. Δεν είπαμε ποτέ ότι είμαστε εχθροί ή ότι δεν μιλάμε.

Και πέρσι το καλοκαίρι είχατε χωρίσει και μετά τα ξαναβρήκατε.

Αυτή τη φορά το διάστημα ήταν πολύ μεγαλύτερο. Δεν μπορούμε, όμως, να μιλάμε για επανασύνδεση τώρα. Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει.

Είχε κάνει εντύπωση όταν παραδέχτηκες δημόσια πως η Κατερίνα σε έκανε καλύτερο άνθρωπο.

Γιατί, όμως, έκανε εντύπωση; Πιστεύουν ότι με μειώνει; Ίσα ίσα, είναι κάτι που θα έπρεπε να το λέμε. Μέσα από τη σχέση μου με την Κατερίνα, σταμάτησα να έχω ανασφάλεια και αγοραφοβία. Με «ξεκλείδωσε» γιατί έτσι είναι η ίδια.

Και η Μάρω , όμως, ήταν άνετη με τη δημοσιότητα.

Με την Κατερίνα έγινε σταδιακά. Με τη Μάρω δεν συνέβη το ίδιο. Ήμασταν σε αντίθετα άκρα, βρισκόμασταν απέναντι, όχι δίπλα.

Σε πείραξε όταν την είδες σε περιοδικό να φιλιέται με άλλον άντρα;

Ναι, με πείραξε, όπως φαντάζομαι πείραξε και εκείνη. Εντάξει, θα μπορούσε να έχει συμβεί το ίδιο και με μένα.

Η Μάρω είχε μιλήσει πολύ σκληρά για σένα πριν από ένα χρόνο. Της το έχεις συγχωρέσει;

Αυτές οι δηλώσεις έχουν σβηστεί πλέον από το μυαλό μου. Με είχαν πειράξει πολύ τότε, αλλά της το έχω συγχωρέσει. Ποτέ δεν αρνήθηκα ότι την είχα ταλαιπωρήσει. Ταλαιπωρηθήκαμε πολύ και οι δύο σε αυτή τη σχέση. Σίγουρα εκείνο το ξέσπασμα δεν έγινε από το πουθενά.

Αν την έβλεπες, θα της μιλούσες;

Ναι, θα της μιλούσα, ακόμα κι αν εκείνη δεν μου απαντούσε.

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: