Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Ελενα Παπαρίζου : Baby Tiger

Ένα πρωτοσέλιδο που μιλούσε για χωρισμό. Ένας χρόνος που κράτησε για τον εαυτό της - αλλά τουλάχιστον μας έδωσε το «Φιλί της ζωής» . Και μια αυθόρμητη δήλωση: «Ο Τόνι δεν είναι η πρώτη μου σχέση, αλλά η τελευταία». And now she's bαck.
«Δηλαδή, δεν έχετε χωρίσει με τον Τόνι;» αναφέρομαι στο σχετικά πρόσφατο πρωτοσέλιδο. Γελάει και σουφρώνει τα trademark χείλη της. «Δεν έχω ιδέα πώς του 'ρθε του δημοσιογράφου να γράψει τέτοια είδηση. Αλλά δε θέλω να μπω στο τριπ να εξηγώ. Γιατί, τα ζευγάρια δε βγαίνουν χωριστά; (σ.σ. Το άρθρο αναφερόταν σε βραδινή της έξοδο.) Είχαν καιρό να με δουν έξω οι παπαράτσι, με πέτυχαν και χωρίς τον Τόνι και έβγαλαν αμέσως ένα gossipy συμπέρασμα. Τι να πω;» Εγώ έχω να πω πως πολλοί άντρες που ξέρω θα ήθελαν η Έλενα να είναι μόνη, διαθέσιμη. Από το δικό της μυαλό ούτε που περνά κάτι τέτοιο.

Θα με πείσει για αυτό όταν τη ρωτήσω αν το Τόνι ήταν η πρώτη της σχέση. «Όχι, αλλά νομίζω πως είναι η τελευταία. Είναι ο άνθρωπος με τον οποίο θέλω να κάνω παιδιά. Νομίζω πως είναι ο πιο καλός μπαμπάς που θα μπορούσαν να έχουν. Αν δεν κάνω μαζί του, μάλλον θα υιοθετήσω».
Η καριέρα στο εξωτερικό θα μπορούσε να είναι το επόμενο βήμα, αλλά η Έλενα προτίμησε να μείνει εδώ. «Πολλοί μου λένε "Τι κάθεσαι και κάνεις στην Ελλάδα;". Ξέρεις τι τους λέω; "Οk. You pay, I go". Όλα μαζί δε γίνονται. Σκέψου πως η δισκογραφική μου ήθελε να βγάλω δίσκο το φθινόπωρο. Τους λέω "παιδιά, δεν μπορώ, πρέπει να ξεκουραστώ". Όλοι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να πούνε "Κουράστηκα"». Τώρα είναι ετοιμοπόλεμη. Νέος δίσκος και η πρώτη της περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, Ιούλη με Σεπτέμβρη - μαζί της θα είναι ο Μάνος Πυροβολάκης. «Τη χρωστάω αυτήν την περιοδεία», λέει. Άγχος δεν έχει; «Ένα come-back είναι πάντα ρίσκο. Ειδικά τώρα που έχει αλλάξει και το ύφος του δίσκου, μπορεί να μην αρέσει. Η άρνηση είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να "φάει" ένας καλλιτέχνης». Όχι πως έχει εισπράξει ποτέ κάτι τέτοιο. «Γι' αυτό έχω διπλό άγχος». Ο Χρήστος Λυριτζής, πάντως, ο δάσκαλός της στη φωνητική, δηλώνει εντυπωσιασμένος με την Έλενα. «Η φωνή της είναι σαν βαθύ χρυσωρυχείο. Εκεί που νομίζεις πως έφτασες στο τέλος του, είναι η αρχή. Θα μπορούσε να τραγουδήσει τα πάντα».
Kαθώς είμαστε σε προ-eurovisionική περίοδο, δεν μπορώ να μη ρωτήσω για το «Secret Combination» . «Μου αρέσει πολύ η Καλομοίρα , τη λατρεύω. Κι επειδή έχουμε πιει καφέ μερικές φορές, την καταλαβαίνω. Νομίζω ότι είναι πολύ μόνη της στην Ελλάδα, όπως ήμουν εγώ στην αρχή. Όταν βρισκόμαστε της λέω: "Δεν μπορώ να είμαι αδερφή σου, γιατί δε γνωριζόμαστε από παιδιά, αλλά είμαι ξαδέρφη σου". Έτσι νιώθω για το Καλομοιράκι. Πιστεύω ότι θα πάει πολύ καλά. Θα κάνει καλό σόου, γιατί η Καλομοίρα είναι περισσότερο σόουγουμαν απ' ό,τι τραγουδίστρια. Θυμάμαι μια μέρα που ήθελε να μου εξηγήσει κάτι. Άρχισε να μιλάει αμερικάνικα, δεν προλάβαινε να πάρει ανάσες, σηκώθηκε και μου 'κανε σκέρτσα. Είναι φοβερή».


Περισσότερα από το Nitro που κυκλοφορεί ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: