Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Αγγελική Δαλιάνη: Η Παρεξηγημένη

Ο αμφιλεγόμενος χαρακτήρας, οι κόντρες με τον Άνθιμο Ανανιάδη και τα σχέδια γάμου με τον Μάνο Παπαγιάννη.

H Αγγελική Δαλιάνη εγκα­τέλειψε ποτέ τη γειτονιά της. Γεννήθηκε, μεγάλωσε και πήγε σχολείο στην Πετρούπολη. Ήταν ένα παιδί γενικότερα ήσυχο, μαθήτρια του δεκαέξι. Μέχρι που πήγε στο λύκειο. Εκεί έγινε λίγο πιο ατίθαση και αποφά­σισε να διεκδικήσει την ελευθερία της -άλλωστε, ήταν η μεγαλύτερη αδελ­φή- από τον αρκετά αυστηρό πατέρα της, που μαζί με τη μητέρα της ήταν πάντα υπερπροστατευτικός.


Πώς σε αντιμετωπίζει ο κόσμος;
Πριν γίνει η μεταμόρφωση, ο κόσμος μού έκανε τόσο υπέροχα κομπλιμέντα για το πόσο όμορφη είμαι, που δεν πιστεύω ότι υπάρχει μοντέλο που να τα έχει ακούσει! Αν είχα άλλο ρόλο, κανένας δεν θα μου το έλεγε. Το «άσχημη» μου έχει κάνει καλό και με έχει ανεβάσει ως γυναίκα.

Πόσο δύσκολο ήταν να κρατάς το πρόσω­πό σου για ενάμιση χρόνο μακριά από τη δημοσιότητα;
Να ξεκαθαρίσω ότι όταν δεν ήμουν στο στούντιο και πήγαινα βόλτα, κυκλοφορούσα κανονικά και όχι μεταμφιεσμένη, γιατί έχουν γραφτεί πολλά. Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι εί­μαι απόμακρη. Επειδή το συμβόλαιό μου με δέ­σμευε, δεν μπορούσα να εμφανιστώ σε πάρτι και να μιλήσω. Αυτό που με ενοχλούσε λόγω αυτών των δεσμεύσεων είναι που κυκλοφόρησε μια πα­ραφιλολογία σχετικά με το ότι είμαι σνομπ και κακιά, χωρίς να επισημαίνει κάποιος ότι έπρεπε να τηρήσω συγκεκριμένους όρους του συμβο­λαίου μου. Στο μοναδικό σημείο που με απελευ­θέρωσε είναι στο ότι μπορούσα να πηγαίνω στο θέατρο, σε πάρτι και οπουδήποτε αλλού χωρίς να έχω πρόβλημα. Δεν ήμουν όμως φυλακισμέ­νη! Εξάλλου, δεν είμαι άνθρωπος που τρελαίνε­ται να πηγαίνει σε κοσμικές εκδηλώσεις.

Έχει γραφτεί ότι η σχέση σου με τον Άνθιμο Ανανιάδη δεν είναι και τόσο καλή.
Η σχέση μου με τον Άνθιμο είναι πάρα πολύ καλή. Ωστόσο, για να μη λέμε ότι όλα είναι ρό­δινα, επειδή οι ρυθμοί στα γυρίσματα είναι πολύ έντονοι ή επειδή κουραζόμαστε, υπήρξαν στιγ­μές που ήρθαμε σε αντιπαράθεση για μια σκηνή. Ο Άνθιμος είναι ένα παιδί που δεν μπορείς να του θυμώσεις με τίποτα. Σου σκάει ένα χαμόγελο και εκεί τελειώνουν όλα. Επίσης, είναι πάντα ευδι­άθετος στα γυρίσματα και φτιάχνει το κέφι σε όλους. Πάντως, όταν μια σειρά πάει πολύ καλά, πάντα γράφεται ότι έχει πρόβλημα το πρωταγω­νιστικό ζευγάρι.

Σκέφτεστε να παντρευτείτε με τον Μάνο;
Και οι δύο είμαστε άνθρωποι που μας αρέσει η οικογένεια και δεν είμαστε κατά του γάμου. Πι­στεύω ότι ο γάμος είναι φυσική εξέλιξη της σχέ­σης, όπως και τα παιδιά. Σκεφτόμαστε το μέλλον μας μαζί, βάζουμε κοινούς στόχους και χαράζου­με κοινή πορεία. Είναι στο μυαλό μας ο γάμος, αλλά όχι στα άμεσα σχέδιά μας.
Περισσότερα από το ΟΚ! που κυκλοφορεί....

Δεν υπάρχουν σχόλια: