Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Χαζομπαμπάς Εν Αναμονή


O Σάκης Ρουβάς μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο για τα πάντα.

Οι γυναίκες, τα μωρά, η μπάλα, η οικογένεια, η καριέρα και ο γάμος. Ο Σάκης Ρουβάςκαι ο Πέτρος Κωστόπουλος συναντήθηκαν στα στούντιο του Νitro και είπαν όσα λένε δύο άντρες μεταξύ τους.

Λοιπόν είδες την Καλομοίρα το Σάββατο;
Εννοείται.

Ήταν πάρα πολύ καλή. Έχει καλυτε­ρέψει, φτιάχνει συνέχεια.
Δεν ξέρω αν φτιάχνει, εκεί πάνω πά­ντως ήταν συγκλονιστική. Έλαμπε. Ένα πράγμα μόνο που παρατήρησα και στε­νοχωρήθηκα ήταν ότι δεν την είχαν φωτί­σει καλά. Ενώ λάμπει από μόνη της, έχει ωραίο αστραφτερό χαμόγελο και ωραία ενέργεια, έβγαινε πολύ σκοτεινή.

Μια και λέμε για εμπειρίες, για πες τώρα, τι γίνεται; Μας έχουν φάει στα τηλέφωνα στο σταθμό, ρωτάνε «Θα γί­νει μπαμπάς ο Σάκης;», «Τι γίνεται;», «Το διαβάσαμε παντού». Και οι δικοί μου το γράφουν. Είμαστε... έγκυος;
Είμαστε.

Πρώτα πρώτα, πρέπει να 'σαι ανεκτικός.
Προς το παρόν, είμαι πάρα πολύ χαρού­μενος.

Θα είσαι κατουρημένος, ακόμη δεν εί­δες τίποτα! Ακόμα και τον πρώτο χρόνο δεν θα καταλαβαίνεις. Από το δεύτερο και μετά, που θα αρχίσει το πιτσιρίκι να κάνει χαρούλες και να λέει ψευδά, θα πέσεις ξερός. Τι θες; Κορίτσι ή αγόρι;
Ό,τι να 'ναι. Μου λένε ότι τα κορίτσια είναι με τον μπαμπά πιο...

Είναι. Υπάρχει ο μύθος ότι οι άντρες, ντε και καλά, περιμένουν το αγόρι. Όταν σου έρθουν τα κορίτσια, θες κι εσύ Pampers.
Άκου να δεις, στη δική μου οικογένεια εί­μαστε όλο αγόρια, τέσσερα αγόρια. Αλλά και ο πατέρας μου ήταν τέσσερα αγόρια. Γενικά υπάρχει μια...

Αγοροκρατία.
Ναι.

Η Κάτια πώς είναι;
Η Κάτια είναι μια χαρά. Δεν την έχω δει ποτέ καλύτερα.

Το είχατε σκεφτεί από πριν αυτό με το παιδί ή σας έτυχε, με τη μία, μπαμ;
Ήρθε απρόβλεπτα. Δεν το περιμέναμε.

Οπότε κάνατε μια συζήτηση «Τώρα το κρατάμε ή δεν το κρατάμε;»;
Ναι, αλλά με το που το έμαθα εγώ, ήμουν με το χαμόγελο μέχρι τα αφτιά.

Άκου τώρα ιστορία: Πήγε ο Σάκης Ρου­βάς να μπει σε κλαμπ και δεν τον έβα­λαν, γιατί ένας γκαβός που είχε ανα­λάβει να κλείσει για να μπούμε στο κλαμπ δεν είχε πάρει τηλέφωνο. (γέ­λια) Ωραίο κι αυτό, έτσι;
Πλάκα δεν είχε; Καθίσαμε και φιλοσοφή­σαμε. Με βροχή.

Ναι, και πάω να ανάψω στον ακάλυ­πτο ένα τσιγάρο και βγαίνει ένας μπά­τσος από ένα αυτοκίνητο και μου τρα­βάει πιστόλι.
Που ήταν -τον είδες;- κρυμμένος μέσα στο αυτοκίνητο.

Άκου τώρα το μαλάκα! Περίμενε μαλά­κες σαν κι εμάς να πάνε να καπνίσουν για να τους συλλάβει! Τέλος πάντων. Στη Θεσσαλονίκη πόσο θα μείνεις;
Ενάμιση μήνα, μέχρι τέλος Ιουνίου. Αλλά δεν μένω εκεί, πηγαινοέρχομαι.

Γίνεται κόλαση στο μαγαζί; Τα κορίτσια έχουν σταματήσει να ουρλιάζουν «Σά­κης» τώρα ή φωνάζουν το ίδιο;
Ακριβώς το ίδιο. Δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι στιγμής.

Από το περιοδικό Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια: