Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Η Καλομοίρα Παντρεύεται

Θέλει ο γάμος να γίνει το καλοκαίρι στην Ελλάδα

Η Καλομοί­ρα ωρίμασε, έβαλε σε τάξη τις σκέψεις της, ξέρει πλέον ποιες είναι οι προτεραιότητές της, ξεχώρι­σε φίλους και εχθρούς και είναι έτοιμη όχι για μια νέα ζωή, αλλά για ένα καινούριο ξεκίνημα, αυτή τη φορά με τους δικούς της όρους.



Την προηγούμενη φορά που μιλήσαμε μου είχες πει ότι χρειαζόσουν ένα μικρό διά­λειμμα και ότι πολύ σύντομα θα επέστρε­φες στην Ελλάδα. Σε πετυχαίνω πάλι στην Αμερική. Πότε θα τελειώσει επιτέλους αυτό το διάλειμμα;

Δεν είμαι σίγουρη πότε θα τελειώσει. Ειλικρινά, απολαμβάνω κάθε στιγμή στη Νέα Υόρκη. Μου αρέσει που βρίσκομαι κοντά στην οικογένειά μου και έχω κάποια σχέδια στο μυαλό μου, που τα επε­ξεργάζομαι. Ελπίζω όμως να επιστρέψω στην Ελ­λάδα σε πέντε μήνες, ίσως και περισσότερο. Είναι πολύ ωραίο να κάνεις ένα διάλειμμα πού και πού στη ζωή σου. Με βοήθησε πολύ να επαναπροσδι­ορίσω τους στόχους μου, να φορτίσω τις μπαταρί­ες μου και να δω ποιες είναι τελικά οι προτεραιό­τητές μου. Υπάρχουν τόσο πολλά και διαφορετικά πράγματα που θα ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Εννοείται ότι το τραγούδι και η μουσική θα είναι πάντα η μεγάλη μου αγάπη, εκτός από την οικο­γένειά μου, φυσικά, αλλά τώρα που μεγαλώνω και ωριμάζω ανακαλύπτω ότι θέλω να μάθω και πολ­λά άλλα πράγματα.

Στην προηγούμενη συνέντευξη που είχαμε κάνει, είπες ότι κάποια συμβόλαια που είχες υπογράψει ήταν για τα σκουπίδια. Πολλοί, σχολιάζοντας αυτή τη δήλωσή σου, είπαν πως όταν κάποιος υπογράφει ένα συμβόλαιο, θα πρέπει να είναι προσεκτικός. Συμφωνείς;

Ασφαλώς. Πιστεύω ότι πριν υπογράψεις οτιδήπο­τε πρέπει να έχεις μαζί σου ένα δικηγόρο που τον εμπιστεύεσαι και ενδιαφέρεται για το συμφέρον σου, να το διαβάζεις καλά και να επανεξετάζεις κά­ποιους όρους αν χρειάζεται.

Aν είχες την ευκαιρία, τι θα ήθελες να διορθώ­σεις στη δουλειά σου;

Θα ήθελα να έχω δίπλα μου μια ομάδα συνεργατών που να είναι επαγγελματίες, ο καθένας στο είδος του, που να έχουν την ίδια αγάπη και πάθος για τη δουλειά τους όπως εγώ. Εκεί είναι που ξεκινά η μα­γεία. Πρέπει να είσαι παθιασμένος με οτιδήποτε καταπιάνεσαι, μικρό ή μεγάλο. Πρέπει να υπάρχει μια φλόγα μέσα σου που να σε κάνει να υπερβαίνεις τα όριά σου. Να σε ωθεί να ωριμάζεις, να μαθαίνεις και να εξελίσσεσαι.

Είναι αλήθεια ότι έχετε πάρει με τον Γιώργο την απόφαση να παντρευτείτε ;

Ναι, και είμαστε ξετρελαμένοι και μόνο με την ιδέα! Δεν έχουμε ορίσει ακόμα ημερομηνία. Το πι­θανότερο είναι ότι θα παντρευτούμε το καλοκαί­ρι. Αν δεν προλάβουμε, μας βλέπω να το κάνουμε τον ερχόμενο χειμώνα. Θα δούμε...

Σκέφτεστε να παντρευτείτε στην Ελλάδα ή στην Αμερική;

Θα μου άρεσε πολύ να παντρευτούμε στην Ελ­λάδα, γιατί είμαστε και οι δύο Έλληνες. Θα ήταν υπέροχο να κάνουμε το γάμο στον τόπο καταγω­γής μας. Έχουμε όμως πολλούς συγγενείς στην Αμερική, γι' αυτό και δεν έχουμε καταλήξει ακόμα πού και πότε ακριβώς θα γίνει.

Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: