Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

SOFIA BERNTSON: Η Ελλάδα είναι το δεύτερο σπίτι μου!

Όταν ακούσαμε το “Alla” τα χάσαμε! Όλοι οι Έλληνες ξαφνικά ακούσαμε την Ελληνική γλώσσα να διαγωνίζεται σε μια ξένη χώρα από μία τραγουδίστρια που ενώ δεν είναι Ελληνίδα, αγαπάει την Ελλάδα, ίσως πιο πολύ κι από εμάς τους ίδιους! Η ίδια μάγεψε την διεθνή επιτροπή του Melodifestivalen 2009, και ανακυρήχθηκε μία από τις 4 επιλογές της για τη διεκδίκηση μιας θέσης στον τελικό σήμερα. Κυρίες και κύριοι, η Sofia Berntson!

Sofia συγχαρητήρια! Έφτασες να διαγωνίζεσαι απόψε για μια θέση στον τελικό, σαν επιλογή της διεθνούς κριτικής επιτροπής! Θα ακούσουμε ξανά το τραγούδι σήμερα;

Όχι δεν θα τραγουδήσω! Θα είμαι στο χώρο του διαγωνισμού, αλλά θα ακουστεί μόνο ένα μικρό απόσπασμα του τραγουδιού, όπως και απ΄όλα τα επιλαχόντα τραγούδια της επιτροπής.

Πως αισθάνεσαι για απόψε;

Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη και πιστεύω πως το τραγούδι έχει πολλές πιθανότητες να περάσει στον τελικό! Αλλά φυσικά αυτό θα εξαρτηθεί κι από άλλους παράγοντες, όπως από το ποιά τραγούδια θα περάσουν από το Andra Chansen («δεύτερη ευκαιρία» στα Σουηδικά) και ποιά θα μείνουν απ΄έξω! Έχω ακούσει όμως πολύ καλά λόγια για το τραγούδι μας κι εδώ ακούγεται πολύ! Θα προσπαθήσω να είμαι ψύχραιμη!

Υπάρχουν σχέδια για να κυκλοφορήσει το τραγούδι στην Ελλάδα;

Ο πρώτος στόχος είναι να καταφέρουμε να περάσουμε στον τελικό. Φυσικά και υπάρχουν σχέδια όχι μόνο για ένα τραγούδι αλλά για ολόκληρο άλμπουμ στα Ελληνικά! Δεν σου κρύβω πως όνειρό μου είναι να έρθω στην Ελλάδα και να δουλέψω. Εύχομαι να ανοίξουν αρκετές πόρτες για μένα και τα τραγούδια μου!

Θα άφηνες τη Σουηδία λοιπόν για να έρθεις εδώ τόσο μεγάλο διάστημα;

Χωρίς δεύτερη σκέψη! Έχω ξαναζήσει στην Ελλάδα για 10 συνεχόμενους μήνες και από τα 16 μου έρχομαι ανελλιπώς τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο! Οπότε ξέρω πόσο πολύ το θέλω. Είναι ευτυχία για ένα τραγουδιστή να δουλεύει στην Ελλάδα. Εδώ στην Σουηδία δεν έχουμε την ευκαιρία να τραγουδάμε τόσο συχνά. Ενώ στην Ελλάδα, μπορείς να το κάνεις σχεδόν κάθε βράδυ και να ζεις απ’ αυτό. Φυσικά θα έρθω αν κι εσείς με θέλετε!

Φυσικά και σε θέλουμε Sofia! Οι Έλληνες εκτιμούν πολύ τους ανθρώπους που αγαπούν την Ελλάδα, χωρίς να είναι Έλληνες!

Είμαι ερωτευμένη με την Ελλάδα!

Η συνέντευξη δόθηκε στον Ogae - Greece

Aκούστε το τραγούδι:

Δεν υπάρχουν σχόλια: