Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Καλομοίρα: «Στενοχωρήθηκα που δεν παρουσίασα το Greek Idol»

Τετάρτη απόγευμα στο σπίτι της Καλομοίρας στη Γλυφάδα. Βγαίνει έξω, πριν καν χτυπήσω το κουδούνι,
για να με προϋπαντήσει. Η συνέντευξη δεν θα ξεκινήσει εάν προηγουμένως δεν μου παρουσιάσει το σόου που ετοιμάζει για τη μεγάλη της συναυλία.

Πόσα νυφικά είδες μέχρι να καταλήξεις σε αυτό που θα φορέσεις τελικά;
Ούτε που θυμάμαι! Μπορεί να είδαμε με τη μαμά μου στο Internet και εκατό φωτογραφίες. Εδώ, για τα φορέματα των παρανύμφων έχω βρει πάνω από πενήντα διαφορετικά σχέδια. Μέχρι που όταν ήμουν στη Σερβία για τη Eurovision, μου είχε φέρει ο στυλίστας μου ένα φόρεμα για να φορέσω σε ένα πάρτι της ελληνικής αποστολής και λέω μέσα μου «αυτό είναι». Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι καλεσμένοι μου θα χορτάσουν φαγητό! Θέλω να γεμίζουν και να ξαναγεμίζουν τα πιάτα τους!

Στεναχωρήθηκες που επέλεξαν την Άντα Λιβιτσάνου για την παρουσίαση του «Greek Idol» και όχι εσένα;
Στην αρχή στεναχωρήθηκα λίγο γιατί σκέφτηκα ότι ίσως δεν έδειξα το 100 % αυτού που θα μπορούσα να κάνω. Στο τέλος της ημέρας όμως σκέφτηκα ότι αν πραγματικά το ήθελα, θα ήμουν καλύτερη στα δοκιμαστικά. Πάντως, είδα ένα επεισόδιο και ομολογώ ότι η Άντα Λιβιτσάνου μου άρεσε. Είναι πολύ φρέσκια και γλυκιά. Υπήρξαν και κάποιες άλλες τηλεοπτικές προτάσεις, αλλά δεν έκανα κωλοτούμπες. Έχω υποσχεθεί πια στον εαυτό μου να αφοσιώνομαι μόνο σε κάτι που θέλω πραγματικά!

Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου σε ρόλο παρουσιάστριας πρωινού μαγκαζίνο;
Θα μου άρεσε να είμαι σε μία πρωινή εκπομπή, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να είναι τόσες πολλές ώρες! Μία, μιάμιση ώρα φτάνει και περισσεύει! Μου φαίνεται πολύ κουραστικό να μιλάς τόσες ώρες για ένα θέμα. Θα μπορούσαμε να λέγαμε τα πέντε βασικά και να πηγαίνουμε στο επόμενο.

Περισσότερα στο Pink Woman που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: