Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Έλενα Παπαρίζου: "Ο Ρέμος είναι αγαπησιάρης. Είναι ο έρωτάς μου"

Οι πρόβες στο Διογένης Studio, τα κιλά που δεν απασχολούν την ίδια αλλά όλους τους υπόλοιπους, ο έλεγχος από το ΣΔΟΕ, η ποινή φυλάκισης του συνεργάτη της Νίκου Παναγιωτίδη, οι επισκέψεις σε ψυχολόγο, η σχέση με τον Τόνι, το τραγούδι που λατρεύει. Η Έλενα επαναπροσδιορίζει την εικόνα της και μας δίνει τον καινούργιο της εαυτό.

Λίγο πριν την πρεμιέρα της με τον Αντώνη Ρέμο, το άγχος υπάρχει αλλά είναι δημιουργικό. Όσο για τον Αντώνη… «είναι ένας άντρας πολύ τρυφερός, πολύ αγαπησιάρης. Είναι ο έρωτάς μου», δηλώνει μεταξύ άλλων η Έλενα Παπαρίζου.

Παραδέχεται επίσης, ότι έχει πάρει σπίτι με στεγαστικό δάνειο και χρωστάει λεφτά στην τράπεζα ενώ δεν διστάζει να αναφερθεί και στον έλεγχο του ΣΔΟΕ στις καλοκαιρινές της συναυλίες. «Όπως εγώ κάνω την δουλειά μου, έτσι και οι εφοριακοί κάνουν τη δική τους», λέει η τραγουδίστρια εξηγώντας πως είναι απόλυτα συνεπής σε ό, τι αφορά τις φορολογικές της υποχρεώσεις.

Για το θέμα με τον πρώην συνεργάτη της, Νίκο Παναγιωτίδη, με τις κατηγορίες για εκβιασμό δήλωσε: «Ξαφνιάστηκα πάρα πολύ! Ο Νίκος είναι παιδικός μου φίλος, έχουμε καιρό να μιλήσουμε λόγω καταστάσεων –εγώ ζω εδώ, αυτός ζει στη Σουηδία–, αλλά εύχομαι να μην ισχύουν αυτά τα πράγματα για εκείνον. Είναι κάτι που δεν γνωρίζω καθόλου, έχω ξαφνιαστεί πολύ μ’ αυτό, αλλά μέσα μου πιστεύω ότι ο Παναγιωτίδης δεν θα έκανε ποτέ τέτοιο πράγμα.»

Όσο για τα κιλά της; Η Έλενα δεν έχει κόμπλεξ με την εμφάνισή της: «Περιποιούμαι τον εαυτό μου, γυμνάζομαι, κάνω όλα όσα κάνει μία γυναίκα για την εμφάνισή της, αλλά δεν είμαι υστερική.» Τέλος, όσον αφορά στον Τόνι ...δεν την ζηλεύει. Η σχέση της είναι τόσο δυνατή που δεν έχει φτάσει ποτέ στα πρόθυρα χωρισμού. Όσο για την συνεχή ερώτηση των δημοσιογράφων αν θα παντρευτούν, η Έλενα απαντά: "Οι δημοσιογράφοι δεν έχουν κουραστεί να κάνουν αυτή την ερώτηση αφού η απάντησή μου είναι πάντα η ίδια: Δεν είναι η ώρα να παντρευτούμε, αφού είμαστε ήδη σαν παντρεμένοι.

Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια: