Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Δούκισσα Νομικού: Παραδέχεται ότι έχει χωρίσει! «Νιώθω πολύ μόνη»

O κόσμος της Δούκισσας Νομικού, αν και είναι όμορφος, δεν είναι και τόσο ροζ όπως θα πίστευαν πολλοί. Γιατί όταν πληγώνεται, κλείνεται στον εαυτό της και κάνει εργασιοθεραπεία. Και σε αυτή τη φάση της ζωής της δουλεύει πολύ.

H Ελένη Μενεγάκη επέλεξε, όταν χώρισε, να βγάλει ένα δελτίο Τύπου που ενημέρωνε τα μίντια για τις προθέσεις της. Εσύ γιατί δεν παραδέχτηκες ποτέ τη σχέση σου με τον Νίνο;
Κατ’ αρχήν, θεωρώ ότι η σύγκριση είναι άτοπη, γιατί έχουμε να κάνουμε με εντελώς διαφορετικά μεγέθη. Από εκεί και μετά, ο καθένας πράττει όπως αισθάνεται και δεν μπορεί να κρίνει κανείς ούτε τη μία περίπτωση, ούτε την άλλη.

Τι απαντάς σε αυτούς που σε κατηγορούν ότι διατηρείς αυτή τη σιωπή, ουσιαστικά για διαφημιστικούς λόγους;
Διαφημιστικό κόλπο θα ήταν αν μιλούσα για την προσωπική μου ζωή. Επειδή είμαι σε αυτή τη δουλειά, ξέρεις καλά ότι θα μπορούσα να κάνω πολλά εξώφυλλα, λέγοντας ότι «είμαι με τον τάδε», αλλά έχω επιλέξει έναν άλλο δρόμο.

Κάθε φορά που σε ρωτάω αν είσαι ερωτευμένη, μου απαντάς «είμαι καλά». Αν σου ξανακάνω την ίδια ερώτηση τώρα, τι θα μου απαντήσεις;
Δεν είμαι σίγουρα και στην καλύτερή μου φάση! Επειδή είμαι... ανοιχτό βιβλίο, όταν δεν είμαι
καλά, φαίνεται. Όταν είμαι πληγωμένη, κλείνομαι λίγο στον εαυτό μου, στενοχωριέμαι, σκέφτομαι και προσπαθώ να ξαναβρώ τις ισορροπίες μου.

Από όλα αυτά που μου λες, καταλαβαίνω ότι το δημοσίευμα του «OK!» που σε θέλει να έχεις χωρίσει με τον Νίνο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Είναι πάγια τακτική μου να μην επιβεβαιώνω, αλλά ούτε να διαψεύδω οτιδήποτε αφορά στην προσωπική μου ζωή.

Δηλαδή τι κακό θα είχε να μου πεις ότι είσαι μόνη σου;
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι νιώθω πολύ μόνη μου τον τελευταίο καιρό.

Είσαι έτοιμη για μια καινούργια σχέση;
Τώρα που με ρωτάς όχι. Παρόλο που ως άνθρωπος έχω ανάγκη να είμαι ερωτευμένη, αυτή την περίοδο μου αρκεί να είμαι ερωτευμένη με τη δουλειά μου! Εξάλλου, η εργασιοθεραπεία, όταν κάποιος δεν είναι και στην καλύτερή του φάση, βοηθάει πολύ!

Περισσότερα στο Pink Woman που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: