Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Χωρίζει η Σάντρα Μπούλοκ!

Η Σάντρα Μπούλοκ, που τιμήθηκε πριν λίγες μέρες με το πρώτο της Όσκαρ, φαίνεται πως βρίσκεται στα πρόθυρα διαζυγίου με τον σύζυγο της.

Τα προβλήματα άρχισαν όταν το μοντέλο Μισέλ ΜακΓκι, έδωσε συνέντευξη σε περιοδικό και αποκάλυψε την σχέση της με τον Τζέσε Τζέιμς. Σύμφωνα με αυτά που είπε, οι δυο τους ανέπτυξαν την σχέση τους, όταν η Σάντρα Μπούλοκ βρισκόταν στην Ατλάντα για τα γυρίσματα της ταινίας "The Blind Side".
Η Μπούλοκ παντρεύτηκε τον Τζέσε Τζέιμς το 2005, και στην βράβευση της στα Όσκαρ, ευχαρίστησε τον άντρα της που βρίσκεται πάντα στο πλευρό της.

Ο Τζέιμς χθες έκδωσε μια δημόσια συγγνώμη προ την σύζυγό του αλλά και τα παιδιά του. Δεν παραδέχεται άμεσα την υπόθεση αλλά λέει "Υπάρχει μόνο ένα άτομο φταίει για όλη αυτή την κατάσταση, και αυτό είμαι εγώ" και συνέχισε "Το γεγονός αυτό προκάλεσε στη γυναίκα μου και τα παιδιά μου πόνο και αμηχανία. Είμαι πραγματικά πολύ λυπημένος για τον πόνο που τους έχω προκάλεσει. Ελπίζω κάποτε να με συγχωρήσουν."

Αν τελικά φτάσουν στον χωρισμό, τότε θα επιβεβαιωθεί και η παράδοση περί κατάρας του θείου Οσκαρ, που μέχρι τώρα έχει χτυπήσει τη Χίλαρι Σουάνκ, τη Χάλι Μπέρι, τη Ρις Γουίδερσπουν και τη Κέιτ Γουίνσλετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: