Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Έλενα Παπαρίζου: «Αφιερώνω στον πατέρα μου το καινούργιο CD»

Η Έλενα Παπαρίζου έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εφημερίδα "Real Life". Μίλησε για τα νέα επαγγελματικά της σχέδια, για τα προσωπικά της αλλά και για τη Eurovision.

Πότε αρχίζεις τις εμφανίσεις;
Στις 30 Ιουνίου, στην Αθήνα, ξεκινάω μια πολύ μεγάλη περιοδεία με τους Onirama και τον μεγάλο μου χορηγό, την ΗΒΗ. Και είμαι ενθουσιασμένη γι’ αυτή τη συνεργασία, γιατί ετοιμάζουμε πολύ διαφορετικά πράγματα. Σίγουρα μου αρέσει να εμφανίζομαι και σε μαγαζί, αρκεί να είναι στα μέτρα μου...

Tι ψάχνεις;
Κοίτα... Πολλοί λένε «αχ, Ελενα, είσαι σε κάποια σκηνή». Στην Ελλάδα, όμως, λέγονται «μπουζούκια». Οπως και να το κάνουμε, είναι «μπουζούκια». Παρόλο που είμαι ποπ, πάντα έλεγα ότι δεν μπορώ να σνομπάρω τα μαγαζιά, απ’ τη στιγμή που αυτή είναι η ελληνική νοοτροπία διασκέδασης. Απλά, προσπαθώ να κάνω διαφορετικά πράγματα και νομίζω ότι έχω βρει έναν δρόμο που μου ταιριάζει. Παράλληλα, αλλάζει και το ύφος της διασκέδασης. Ακόμα και τα μεγάλα μαγαζιά έχουν γίνει πιο «ποπ», στημένα με καναπέδες κ.λπ.

Σ’ ενοχλεί το γαρίφαλο, δηλαδή;
Οχι, καθόλου!Κάποτε, όταν πήγαινα στη Σουηδία, έβγαινα και αν ήθελα να επικοινωνήσω με το απέναντι τραπέζι, έλεγα: «Τι να πετάξω τώρα; Πάγο;».

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, χώρισες κάποια στιγμή. ισχύει;
Οχι, αυτά δεν ίσχυαν. Σίγουρα όλα τα ζευγάρια τσακώνονται, κάνουν, ράνουν, δεν είπε κανείς ότι ζούμε σε παράδεισο. Με τον Τόνι, όμως, μπαίνουμε στον δωδέκατο χρόνο σχέσης. Για να καταφέρουν δύο άνθρωποι να ’ναι τόσα χρόνια μαζί, σημαίνει ότι συμπληρώνει ο ένας τον άλλον. Έχουμε τσακωθεί σίγουρα, αλλά δεν χωρίσαμε ποτέ. Ασε που είμαστε δύο άνθρωποι πολύ ελεύθεροι μέσα στη σχέση μας.

Θα συγχωρούσες την απιστία;
Ωχ, δύσκολη ερώτηση. Δεν μου έχει συμβεί. Στην αρχή, συνήθως λες «δεν συγχωρώ». Επειτα από χρόνια σχέσης, όμως, μπαίνεις σε δίλημμα. Δεν ξέρω. Είναι κάτι που αν έρθει, θα πρέπει να το αντιμετωπίσω εκείνη τη στιγμή.

Εσύ έχεις μπει ποτέ σε πειρασμό να απατήσεις;
Οχι! Θαυμάζω βέβαια άντρες, όπως κι ο Τόνι μπορεί να δει μια γυναίκα και να πει «Θεέ μου, τι γυναικάρα!», αλλά δεν έχουμε θέμα να το συζητάμε. Είμαστε πολύ cool μεταξύ μας.

Γίνεται η απώλεια συνήθεια;
Όταν χάνουμε έναν αγαπημένο μας, δεν έχει σημασία ούτε σε ποια ηλικία τον χάνουμε, ούτε με ποιον τρόπο. Κρατάμε μια πληγή που κλείνει μεν, αλλά... Πώς είναι όταν πέσω και χτυπήσω το γόνατο; Κάποια στιγμή θα γιατρευτεί, αλλά πού και πού θα πονάει. Ε, όταν θα φυσάει νοτιάς, εμένα θα με πιάνει το γονατάκι.

Δεν δίστασες να παραδεχτείς ότι πέρασες κατάθλιψη...
Η ελληνική κοινωνία ντρέπεται να συζητάει γι’ αυτό. Σε άλλες χώρες δεν φοβούνται να μιλήσουν ανοιχτά, είναι καθημερινά σε εκπομπές, σε εφημερίδες, «πώς να βοηθήσεις τον εαυτό σου», «μπες στο τάδε site»... Συζητείται. Η απώλεια είναι μια αιτία. Αλλά το άγχος και η τελειομανία που μας έχει πιάσει όλους, δυστυχώς, προκαλούν περισσότερα ψυχολογικά.

Πώς περιέγραφες τότε αυτό που ένιωθες;
Ηθελα να μιλάω μόνο με τη μάνα μου. Η μάνα μου, αν και κλασική Ελληνίδα μάνα, το πρώτο πράγμα που με έμαθε και πριν πάθω την κατάθλιψη, ήταν ότι όταν ένας άνθρωπος δεν είναι καλά, θέλει στήριξη. Δεν μπορείς να πιέσεις αυτόν που δεν είναι καλά, θέλει το χρόνο του. Κι αυτός ο χρόνος ανήκει μόνο στον ίδιο, ούτε στο σύζυγο, ούτε στο γονιό, ούτε στα αδέρφια του.

Την Κυριακή 28 Μαρτίου κυκλοφορεί με την "R" το νέο σου CD. Γιατί αποφάσισες να το λανσάρεις σε εφημερίδα;
Πιστεύω ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για premium sale! Με τη δισκογραφική μου, τη Sony, θέλουμε-με έναν νόμιμο τρόπο- να βρίσκονται τα τραγούδια μας σε ακόμη περισσότερα σπίτια. Νομίζω ότι είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση, ειδικά απ' τη στιγμή που οι πωλήσεις στα δισκοπωλεία έχουν μειωθεί πολύ και υπάρχει και μεγάλη παρανομία στο download. Το "Γύρω από τ' όνειρο" περιλαμβάνει 12 ολοκαίνουργια τραγούδια πολύ σπουδαίων συντελεστών και πιστεύω ότι θα σας ενθουσιάσει.

Το αφιερώνεις στον πατέρα σου;
Ναι, επειδή είναι ο πρώτος δίσκος μου που κυκλοφορεί χωρίς να είναι εδώ κι επειδή ο πατέρας μου ήταν πάντα στο πλευρό μου. Αν δεν ήταν ο πατέρας μου, που υπέγραψε το πρώτο συμβόλαιο αντί για μένα γιατί δεν είχα κλείσει ακόμα τα 18, δεν θα έκανα αυτή τη δουλειά σήμερα! Ήταν ο καλύτερος μου φίλος. Ήταν ο καλύτερος πατέρας για μένα, γιατί κι εγώ ήμουν ένα πολύ ιδιαίτερο παιδί μικρή... Ο καθένας πιστεύει ότι έχει τον καλύτερο πατέρα, αλλά ο Γιώργος Παπαρίζος ήταν ο καλύτερος πατέρας για την Έλενα Παπαρίζου.

Η εικόνα είναι σημαντική στη δουλειά σου σε καταπιέζει αυτό;
Λίγο, επειδή δεν θεωρώ πως πρέπει να είμαι πάντα αδύνατη. Ένα μοντέλο έχει το σώμα ως εργαλείο, εμένα το εργαλείο μου είναι η φωνή μου.

Σε ενοχλεί το "πάχυνες";
Όχι, δεν είμαι ρατσίστρια καταρχήν. Επειδή δηλαδή κάποιος βάζει παραπάνω κιλά σημαίνει ότι έχει χαλάσει σαν άνθρωπος; Έχει τύχει να μου πουν "Έλενα, εσύ είσαι; Πάχυνες, γιατί;". Γιατί ξεκουράστηκα! Τι να πω;

Τι απαντάς σε όσους συνδέουν τα ναρκωτικά με τη showbiz;
Οτι υπάρχουν παντού! Τα ναρκωτικά είναι να ένα πρόβλημα της κοινωνίας κι όχι ένα πρόβλημα της showbiz.

Εσύ θα δοκίμαζες ποτέ;
Όχι! Τα φοβάμαι πάρα πολύ! Τα θεωρώ χαζομάρα. Και προτιμώ να πάρω 20 κιλά απ' το να πάρω ναρκωτικά.

-Eurovision
Τι θα συμβούλευες τον Γιώργο Αλκαίο;
Δυσκολεύομαι να δώσω μια συμβουλή στον Γιώργο, γιατί ο Γιώργος είναι η αιτία που οι Antique ξεκίνησαν την καριέρα τους. Με την διασκευή του "Ωπα, ώπα" που είχε γράψει για τον Νότη Σφακιανάκη, γνωρίσαμε την πρώτη επιτυχία. Ο Γιώργος είναι πάντα ο εαυτός του. Κι αυτό φτάνει. Του εύχομαι απλά καλή επιτυχία.

Σε πολλούς, πάντως, η παρουσίαση του τραγουδιού του θύμισε τη δική σου performance...
Θα σου πω την αλήθεια. Θεωρώ πως στη ζωή μας πρέπει να κοιτάμε μπροστά. Δεν μπορούμε να κοιτάμε τι έγινε στη Eurovision 5 χρόνια πριν. Ωραία, η Ελλάδα κέρδισε το 2005. Από δω και πέρα τι κάνουμε! Η Eurovision είναι μια ευρωπαϊκή μουσική γιορτή, δεν είναι τα Νόμπελ. Δεν μ' αρέσει κάθε φορά που έρχεται η Eurovision να λένε "ας μιλήσουμε με την Έλενα επειδή κέρδισε". Εγώ θέλω να ελπίζω σε μια επόμενη νίκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: