Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Marina & the Diamonds: Με ελληνικές ρίζες το νέο αστέρι της εναλλακτικής ποπ!

Η Marina & the Diamonds ή αλλιώς Μαρίνα Διαμαντή είναι το νέο επερχόμενο αστέρι της εναλλακτικής ποπ. Η Μαρίνα είναι μια μια πολλά υποσχόμενη μουσικός που στα 24 της έχει προλάβει να παίξει στο φεστιβάλ του Glastonbury, έχει Ελληνα πατέρα και Ουαλή μητέρα. Το πρώτο της άλμπουμ κυκλοφόρησε περίπου πριν ένα μήνα και ήδη έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία.

Όπως δηλώνει η ίδια έχει επηρεαστεί από την ελληνική μουσική. "Ξεχωρίζω τον Σωκράτη Μάλαμα και τη Χάρις Αλεξίου. Κάποιοι άνθρωποι λένε ότι οι μελωδίες μου είναι ξεχωριστές. Αν αυτό ισχύει, σίγουρα οφείλεται στην ελληνική μουσική που έχω ακούσει και έχει περάσει υποσυνείδητα στον τρόπο που γράφω".

Ακούστε την επιτυχία της "Hollywood":

Συνέντευξη που έχει δώσει στην εφημερίδα "Anthens Voice":
Όπως λέμε Florence and the Machine. Δεν της άρεσε και πολύ η ιδέα πάντως της σύγκρισης. Δέκα λεπτά με το ρολόι στη full time music job μιας πολύ ανερχόμενης Βρετανίδας με λευκαδίτικες ρίζες και το ντεμπούτο άλμπουμ της “The Family Jewels” να ακούγεται παντού ήταν αρκετά για μια πρώτη σκιαγράφηση ενός ταλέντου που μιλάει καλά ελληνικά και κοιτάει μπροστά.

Πώς είσαι; Kαλά, τι κάνετε; (Στα ελληνικά)

Μιλάς ελληνικά; Ναι, αλλά θα το κάνουμε πιο γρήγορα αν μιλήσουμε αγγλικά. (Στα αγγλικά)

Η σχέση σου με την Ελλάδα; Έζησα μέχρι τα 4 μου εκεί και συνήθως έρχομαι τα καλοκαίρια. Η γιαγιά μου ζει στο κέντρο της Αθήνας, ενώ η οικογένειά μου είναι από τη Λευκάδα.

Γιατί διάλεξες το “Diamonds”; Eίναι αναφορά στη Florence; Eίναι από το επίθετό μου (Διαμάντη). Όσο για τη Florence, μου άρεσε το άλμπουμ της, πιστεύω πως είναι ταλαντούχα, αλλά δεν νομίζω πως μοιάζουμε πέρα από το “And The” στο όνομα.

Ποιες είναι οι προσδοκίες σου από το επιτυχημένο ντεμπούτο σου; Θέλω να ακουστεί η μουσική μου παντού και να μπορεί να μιλήσει σε διαφορετικούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου; Eίμαι πειθαρχημένη, εργασιομανής, δεν αντέχω την ακαταστασία και είμαι παθιασμένη με την καριέρα μου.

Πού ζεις τώρα; Στο Βόρειο Λονδίνο.

Πού συχνάζεις; Δεν βγαίνω τόσο έξω. Ταξιδεύω πολύ.

Πώς είναι η εμπειρία; Eίμαι πολύ χαρούμενη με τη ζωή μου αυτή τη στιγμή, δεν είναι εύκολο να το ζήσεις σε τέτοιο βαθμό.

Η σκηνική σου παρουσία; Δεν είμαι τόσο αγχωμένη με τη μόδα και σίγουρα δεν είναι μέρος των επιλογών μου, με τον τρόπο ας πούμε της Lady Gaga. Μου αρέσει αλλά δεν είναι για μένα. Καθετί έχει τη θέση του στη ζωή, και αν και μου αρέσει η μόδα όσο και η μουσική δεν έχει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου.

Ποιες είναι οι μουσικές σου αναφορές; Moυ αρέσουν η Brody Dalle των Distillers, η PJ Harvey, η Patti Smith, η Dolly Parton, η Αnnie Lennox.

Mε τι μουσική μεγάλωσες; Πολύ παραδοσιακή μουσική, όπως νησιώτικα, Μάλαμα, Αρβανιτάκη, αν και έχω καιρό να τα ακούσω.

Ξέρεις τον Μάλαμα, δηλαδή; Φυσικά, μου αρέσει πολύ. (Γέλια)

Από τι εμπνέεσαι; Aπό ιστορίες. Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρων ο τρόπος της Μadonna, για παράδειγμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: